2013. június 17., hétfő

Otthonok nagyítóval - Új-klasszikus luxusvilla

Egy csodálatosan elegáns, letisztult otthonban nézhetünk ma körül. A klasszikus stílus újragondolva, 21.századba illesztve. Nekem személy szerint a (sokcsücskű :) ) szívem egyik csücske ez az elegancia, amit ez a lakás képvisel. Mert mindamellett, hogy minden a helyén van és nagyon kifinomult, otthonos is egyben. 



Nagy hangsúlyt fektet a tervező a finom anyagokra, textúrákra, a színek visszafogottságából eredő harmóniára.


A szürke, ami végigkísér az összes helyiségben, telitalálat. Meleg tónus, nyugodt, mégsem unalmas.


Merüljünk el a részletekben. Az osztott ablak egyszerűen csodálatos. A kiegészítők, párnák sokasága, az egyedi, stílusban különböző szék összhangja páratlan. A kandalló beleolvad és kitűnik egyszerre.









Feltöltődés, nyugalom szigete.



A tv nekem általában nem illik egy lakásba sem. Így vagyok összerakva, engem zavar minden enteriőrben. A sajátunkban is. Itt egy gyönyörű példa arra, hogyan rejtsük el.



Azt hiszem ezzel Carrie Bradshaw is elégedett lenne ;)





Héhó most látom csak, hogy az egy ikeás komód átfestve. :) Sok helyen láttam már egyébként felhasználva. Eredetileg fekete, de láttam már ezüstre, aranyra varázsolva. Nem hiába, különleges kis darab.



Tetőablak, lépcsőkorlát abszolút klasszikus, színében, mintájában egyaránt.



A tizenéves fiú szoba szeméylre szabottan egyedi, nyilván egészében kirí a villa többi részéből, de a kivitelezés, anyaghasználat itt is felső kategóriás.









A fürdő is szép, de talán ezért vagyok legkevésbé oda, nekem túl kontrasztos a lakás stílusához. De egyébként nyilván elfogadnám ;)





Na jó, akkor most erre a hétre ideköltözök fejben, viszlát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése