2013. június 12., szerda

Kazettás mennyezet



Első bonyolultabb álmennyezeti tervemen néhány hete vagyok túl. Eddig nem volt alkalmam ilyen téren kiélni magam, nade most itt volt a lehetőség! Éltem is vele.. :)

Nappali étkező konyhát csinálom ebben a házban. Alapterülete nem nagy, viszont a belmagassága 3méter, így engedi, hogy a szintekkel játsszak. Ahogy a helyiség 3 funkció szerint tagolódik, úgy osztottam fel a mennyezetet is. Reményeim szerint az éke lesz az egész enteriőrnek. Erről úgyis fogok külön írni nektek, hogy hogyan is állt össze a fejemben a kép (hogyan idomul a padló a mennyezethez stb.), most csak a formát mutatnám nektek.. Csak a nappali részen kazettás, a többi helyen más a koncepció.

Most így áll.. Már alig várom, hogy készen legyen :)


Remélem ti is kíváncsiak vagytok a folytatásra..

És persze már akkor gyűjtöttem képanyagot, hogy meg tudjam mutatni, hogy milyen lesz megközelítőleg, ha elkészül. Íme még néhány szép példa..














Láthatjátok, hogy hova tervezzük be, az stílustól és helyiségtől független. Nagyon figyeljünk viszont arra, hogy funkciója van, mindenképpen határozottan elkülönít. Fontos, hogy milyen anyagból készül, van-e rajta burkolat, hiszen az az egész hangulatot meghatározza, ezzel jelölhetjük ki a berendezés stílusát akár. A másik pedig a világítás, ami nem egy egyszerű történet.

Nekem nagy kedvenc most. Neked tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése