2013. november 10., vasárnap

Hamarosan indul az // ImolArt, több mint design // magazin!!! ♥

Nagy dolog van készülőben körülöttem.. Legalábbis számomra..

Néhány hónapja régebbi bejegyzéseimet visszakeresve zavaróan nehezen böngészhetőnek találtam a blogoldalam. Szerettem volna egy könnyen átlátható, kellemesen olvasható felületet, így elkezdtem körbejárni pontosan mire is vágyok. Egy saját blogoldal volt az első terv, ami egy idő után elkezdett formálódni a fejemben. Sok egyéb témát is szívesen érintettem volna az OtthonSzerelem blogon, de azt éreztem, ha más témákba is belekapok, Te kedves olvasó, nem fogod érteni a csapongást. 
Odáig fejlődött a dolog, hogy egy olyan weboldalt szeretnék, ami a designt, mint annak legtágabb értelmezését járja körbe. Fókuszában az épületbelsők lennének, de érintené az ételdesignt, építészetet, akár a színházi díszleteket is. 
Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert olyan barátnők vesznek körül tizenéves korom óta, akik egytől egyig kreatívak, van véleményük és az élet valamely területén nagyon otthonosan mozognak. Így mikor kialakult a vágyam a magazinra, természetesen összeültünk, hogy tanácsaikat, szubjektív meglátásaikat magamba szívjam. Egy jó hosszú délutánra sikeredett. Mindenki lelkes volt, ötleteltünk, elmondták ők hogy látják ezeket az oldalakat, mi az ami szerintük megfog egy olvasót és még sorolhatnám. Mindenki felüdülve tért haza (mondanom sem kell, hogy én a legjobban, hiszen megerősítést kaptam, hogy amit szeretnék, az jó és járható).

Végül egy olyan interaktív, naprakész online magazin lett az álmom, ami programajánlókkal, egyedi rovatokkal tarkított. Úgy éreztem nem egy emberes munka, na persze ha az ember igényeset és folyamatosan frissülőt szeretne. Így Biri Ági barátnőmnek fel is tettem a nagy kérdést, van-e kedve ebben részt venni? Gondolkodás nélküli igen volt a válasz. Ő Pesten él, én Debrecenben, ami hosszú távon így is marad, így lokálisan is kinyílik az egész vonzáskörzet. Én viszem nyilván a szakmai részét, ő pedig mint kreatív munkatárs és projektmenedzser veszi ki a részét a munkából. Ez is bővült azóta, mert (ahogy sejtettem is) ő is eredeti ötletekkel állt elő, így neki is lesz saját rovata.. De ne szaladjunk ennyire előre.. :)

Amit most el szerettem volna most Nektek újságolni..hoogy..
..December 1-jén indul online magazinunk..mégpedig az:

ImolArt, több mint design

Facebookon megtaláltok minket, decemberig számos érdekességgel, ízelítővel jövünk..Ha addig is megnyomjátok a tetszik gombot és követtek minket, annak nagyon nagyon örülünk!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése